Tuesday, December 2, 2008

Soi Lek dituntut minta maaf

Lepas satu, satu lagi hal untuk Pak Lah dan Najib memerah otak. Ambik! Baru geng-geng ngantok yang tak puas-puas tido tu pening skit. Ni dok pikir nak berkuasa saja! Mat najib pulak suruh berbincang secara tertutup benda-benda macam ni. Ngko ni dah gila nak mampus ke najib? Ngko ni Melayu ke apa? Demi nak jadi PM ngko sanggup jadi pengecut yang bangsat!

Bodoh sungguh UMNO ni! Memang dah reput sangat dah. Tunggu masa nak jahanam dan lenyap! Bercakap bukan main bagus! Takde pulak aku tengok masuk TV pasal ketuanan Melayu dipertikai dan tak dihormati oleh bangsa lain. UMNO mempergunakan perkauman dan keagamaan untuk menipu rakyat. Jadi, benda yang sama la yang akan menjadi punca runtuh dan musnahnya UMNO. Akhirnya nanti, jahanamlah UMNO seadanya.

Pemimpin-pemimpin Melayu UMNO yang bengap dan bebal pulak dok nganga je tunggu duit masuk. Depa bukan heran pun benda-benda macam ni. Kalu jadi macam negara Thai nanti, depa mesti lari luar negara punya. Mudah bagi depa tapi yang susahnya kepada rakyat kita!

Ini jugalah yang akan jadi salah satu punca Pakatan Rakyat akan menang Pilihanraya Kuala Terengganu dan Pilihanraya akan datang. Kita tunggu dan lihat kalau tak percaya.

No comments: