Monday, December 1, 2008

Boleh ke BN Pertahan Parlimen Kuala Terengganu

KUALA LUMPUR 1 Dis. – Barisan Nasional (BN) akan mempertahankan kerusi Parlimen Kuala Terengganu walaupun menjangkakan akan berhadapan dengan saingan sengit pembangkang pada pilihan raya kecil kawasan itu nanti, kata Menteri Besar Terengganu, Datuk Ahmad Said.

Katanya, tiga kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) dalam Parlimen itu dimenangi Pas pada pilihan raya umum Mac lalu manakala hanya satu kerusi DUN dimenangi BN.

“Kita akui mungkin berhadapan pertandingan sengit tapi kita akan tetap akan pertahankan,” katanya ketika ditemui pemberita di sini hari ini. - Utusan.



Bertambah takut la BE END dengan Pakatan Rakyat. Sebelum ni Permatang Pauh. Siap semua media massa tolong lobi calon depa. Kat TV hari-hari dok tayang muka Si Arif tu. Last-last skali kalah jugak. Sekarang kita tunggu je bubar Parlimen, mesti kecoh punya. Lepas tu masuk TV je mesti asyik memburukkan Pakatan Rakyat aje.

Sape pulak dari Pakatan Rakyat yang BE END nak dakwa? Apa pulak isu yang depa nak reka? Apa lagi yang depa nak tipu? Kita sama-sama tunggu dan lihat. Yang pasti kemenangan berpihak kepada Pakatan Rakyat.

No comments: