Wednesday, February 25, 2009

Saya Punya Ringgit Masyuk

Kenapa para pemimpin UMNO JAHANAM sanggup menukarkan dari Badan Penerima Ringgit kepada sebuah Suruhanjaya yang kini dikenali Saya Punya Ringgit Masyuk? Adakah anda terfikir apa yang saya fikirkan? Mungkin ya dan mungkin tidak. Saya nak titipkan di sini apa yang saya rasa dan apa yang saya tahu.

Apa saja perkara dan keputusan yang dibuat sama ada oleh Pak Bedollah dan Mat Najib bangang adalah untuk kepentingan diri, poket sendiri dan bontot sendiri. Pengiktirafan yang diberi sehingga menjadi sebuah Suruhanjaya adalah bermatlamat untuk menutup setiap pekung yang dilakukan oleh UMNO JAHANAM apabila segala penyalahgunaan kuasa dan rasuah bakal diketahui umum. Terkini yang menyakitkan hati ialah 45 dari 90 kes rasuah politik pemimpin UMNO JAHANAM ditutup oleh SPRM kerana tiada bukti kukuh. Sudah pasti kes Mat Najib bangang salah satu daripadanya.

Kepada Ahmad Said Hamdan. Lu makan la kenyang-kenyang segala kemasyukan dari UMNO JAHANAM! Nanti lu tengok apa akan jadi dengan keluarga lu! Belum apa-apa lagi anak lu dah kena! Akan datang pulak hancur la keturunan lu!

Allah Maha Besar. Allah akan bersama orang-orang yang benar...

No comments: