Tuesday, February 24, 2009

Dacing Yang Berat Sebelah

Apa sudah jadi? Bila laporan dibuat terhadap pemimpin-pemimpin UMNO JAHANAM tentang penyalahgunaan kuasa dan rasuah, semacam perkara tersebut tidak penting pada pihak yang bertanggungjawab. Namun, jika ada laporan dibuat tentang konon-kononnya pemimpin Pakatan Rakyat menyalahgunakan kuasa, dengan pantas berita tersebut dihangatkan di TV3 merangkap dajal Malaysia malah pihak yang patut bertanggungjawab semacam nak menempuh hari kiamat menyediakan kertas siasatan.

Barua-barua UMNO JAHANAM tidak akan berdiam diri sekiranya tuan mereka dituduh yang bukan-bukan. Padahal, tuan mereka itu sememangnya setan yang bertopengkan Najib, Khir Toyol, Mat Taib anak haram, Khairy Iblis dan ramai lagi. Bila tuan-tuan mereka ini sudah dikantoikan oleh geng-geng Pakatan Rakyat, maka tidak Masyuklah lagi poket mereka. Jadi, kaki hisap dan jilat sampai licin ini akan membuat-buat bodoh apabila tuan-tuan mereka dalam UMNO JAHANAM dilapor salahguna kuasa dan rasuah.

Rasuah dan UMNO JAHANAM tak mungkin dapat dipisahkan hingga Kiamat. Kita perlu ingat! Siapa pengasas rasuah dalam UMNO JAHANAM. Siapa lagi kalau bukan pembunuh yang bernafsu binatang dan sanggup buat apa saja untuk berkuasa! Anda kenal tak? Najib Anak Haram Razak! Jika betul mangkuk ni jadi PM, anggaplah negara kita sudah menempuh Kiamat untuk fasa pertama.

Renung-renungkan...

No comments: