Monday, December 1, 2008

Kehadiran Zaid Ibrahim di Kongres PKR

Macam ni la kita nak. Bila tak puas hati dengan UMNO hampeh tu, tunjuk betul-betul. Bukan macam pengikut-pengikut bodoh UMNO yang lain. Dah la tak berani nak bersuara, malah sanggup jadi balaci UMNO. Muhyiddin ni pulak lagi satu bangang! Nak tunjuk bagus la tu, mentang-mentang la dah ramai dok lobi nama Sharizat. Dia dah syok mula la nak tunjuk bagus.

Apa sebab pulak nak suruh Zaid jelaskan kenapa hadir kongres Pakatan Rakyat? Macam ni ke cara pemerintahan demokrasi? Macam ni ke yang dikatakan rakyat berhak memilih pemimpin? Dasar sekarang dah nampak sangat rakyat dipaksa memilih pemimpin. Pergi jahanam la dengan UMNO kalau macam ni!

Begini la sifat manusia yang hidup dalam ketakutan dan gila kuasa. Kita mesti pastikan yang teori sial R.A.H.M.A.N tak akan dan tak mungkin berlaku. Rakyat ditipu. Kerajaan UMNO mempergunakan perkauman dan keagamaan untuk menipu rakyat. Ini bukan zaman 60an!

Kepada Zaid, teruskan perjuangan untuk rakyat. Anda pernah berada di dalam UMNO. Anda tahu banyak perkara yang tak betul dalam UMNO. Semoga perjuangan anda membuahkan hasil dan UMNO akan musnah.

No comments: