Tuesday, November 11, 2008

Satu Lagi Projek Menipu Rakyat - Kerajaanrakyat.com

Kerajaan Terengganu bersedia menjadi penganjur Kejohanan Kuda Lasak Dunia (WEC) pada masa depan jika diberi peluang, kata Menteri Besar Datuk Ahmad Said. “Jika diadakan kejohanan ini pada masa akan datang, kita bersedia menjadi penganjur utama kerana ia mendapat sambutan hangat daripada orang ramai selain dapat menggerak dan merancakkan aktiviti ekonomi negeri,” katanya kepada pemberita selepas majlis penyampaian hadiah WEC 2008 di Taman Endurance Antarabangsa Terengganu (TIEP) di Lembah Bidong dekat sini hari Ahad.

Hello Mamat Said, kalau dah nama keturunan bani UMNO, tetap dengan jenama pembohongan dan penipuan. Kamu nak rancakkan ekonomi negeri untuk rakyat atau untuk kaum kerabat kamu?. Sah, ini satu lagi projek UMNO nak tipu rakyat Terengganu.

Tak habis-habis hendak menipu rakyat. Zaman Deris Jusoh, dia dengan Kamal anak Dollah merembat duit rakyat melalui
projek Monsoon Cup. Sekarang zaman ekonomi meleset, rakyat susah merana, si mangkok berayun Mamat Said hendak merompak duit rakyat dengan projek kuda gila. Buat projects bukan untuk membantu rakyat, tapi untuk menyakiti hati dan menyusahkan rakyat.
Padan muka rakyat Terengganu, undilah lagi Barisan Nasional, ini yang kamu semua dapat. Pemimpin senang-lenang merembat duit, kalian yang merempat. Esok lusa, ada lagi
rakyat miskin yang kena halau dan rumah kena roboh. Hidup UMNO, jantan jalang pun disanjung.

No comments: