Wednesday, April 8, 2009

Barisan Nafsu Yang Menuju Jahanam

Sudah terang lagi bersuluh. Sudah nyata lagi terbukti. Rakyat menolak mentah-mentah Barisan Nafsu yang kini dikepalai oleh Najib. Rakyat tidak mahu Najib bersama UMNO Jahanam memerintah. PRU13 nanti akan membuatkan UMNO Jahanam dan Najib dalam ketakutan. Bukit Gantang dan Bukit Selambau sudah memberi “First Feedback” kepada Najib bahawa rakyat menolak beliau.

Turunlah Mahathir ke… Anak-anak Mahathir ke.. Atau sesiapa saja yang ada kena-mengena dengan UMNO Jahanam, rakyat tidak akan lagi termakan tipu helah yang akhirnya hanya memenuhkan poket dan memboroikan perut pemimpin-pemimpin UMNO Jahanam. Rakyat tidak mahu lagi ditindas. Sudah lebih 50 tahun rakyat ditindas.
Apa lagi alasan dan modal UMNO Jahanam untuk berkempen selepas ini? Apa lagi idea-idea bodoh yang akan digunakan oleh pemimpin-pemimpin UMNO Jahanam untuk memperbodohkan rakyat? Jalan-jalan menuju Jahanam sudah ketara untuk membawa UMNO Jahanam terus Jahanam!!!

Fakta: Barisan Nafsu “Memohon Restu Rakyat” untuk “Menjahanamkan Rakyat”.

3 comments:

TOKGURU86 said...

salam cu. tok bukan apa. kalah menang kt bukit selambau ngan gantang adat pertandingan. walau umno pernah menang 22 kerusi di kelantan hanya lebih 1 kerusi pas, x dak la pulak sampai nak menggadaikan bangsa dan agama. ape yang berlaku kt sebelah utara bila pembangkang yang diterajui oleh cina dan india erk cucu? salam dari limbongsari.blogspot

Anonymous said...

KEHKEHKEH PAS SENDIRI MASIH 'TEHOYONGHAYANG' PEGANG STERENG. INI KAN PULAK NAK MEMERINTAH NEGARA? YEHAAAAAAA!!!!

Anonymous said...

orang macam korang memanglah tak sedar lagi harga barang dah naik sekarang ni sebab korang anak orang kaya.....

pegi lah pasar search barang nak buat lauk.....suma dah naik sekarang....

KERAJAAN TANPA ALASAN TERUSKAN JER NAIKKAN CUKAI BARANG; CTH ROKOK LEBIH DARI 100% CUKAI DINAIKKAN.....

begitu juga barangan lain......mana orang miskin mampu nak hidup, nak jimat pun tak boleh.
Lain kalu korang tak ada hati perutkan....