Sunday, February 8, 2009

Apa Beza UMNO dan Yahudi?

Apa yang berlaku di Gaza telah kita sedia maklum. Usaha Yahudi yang sudah berkurun lama untuk menakluk Tanah Islam.

Apa yang berlaku di Perak juga telah kita sedia maklum. Usaha rejim UMNO JAHANAM untuk menakluk dan merampas Perak dari Pakatan Rakyat setelah kalah malu pada PRU12. Usaha berterusan UMNO JAHANAM untuk menguasai semula negeri-negeri membangun yang dimenangi oleh Pakatan Rakyat tidak akan berakhir di Perak sahaja. Wang rakyat digunakan untuk tujuan membeli ADUN-ADUN Pakatan Rakyat yang pada asalnya dengan ikhlas hati berkhidmat kepada rakyat.

Najib anak Razak adalah seorang jurujual yang bijak dalam politik wang. Urusan tawar-menawar bermula sejak dari UMNO JAHANAM kalah malu pada PRU12. Seorang demi seorang ADUN Pakatan Rakyat dihimpit oleh Najib untuk tawaran istimewa dengan untung yang lumayan dan nama boleh dibersihkan.

Sudah terang lagi bersuluh yang Najib ini adalah sejenis makhluk yang sanggup membuat apa saja untuk memastikan agendanya terlaksana. Kononnya teori R.A.H.M.A.N. Padahal teori Najib untuk memperbodohkan rakyat bagi memastikan hidupnya senang dan nafsu serakahnya dapat dipuaskan.

No comments: