Sunday, December 21, 2008

Lepas Sorang... Sorang...

Gan Tack Guan – polis yang membuat laporan terhadap tulisan Raja Petra yang mengatakan Rosmah bini Najib terlibat dalam pembunuhan Altantuya telah menghilangkan diri. Dia tidak datang ke mahkamah untuk menjadi saksi di perbicaraan Raja Perta kelmarin.Gan Tack Guan adalah saksi ke lima untuk pihak pendakwa. Peguam Raja Petra Gobind Singh Deo hairan kerana ini bukan kali pertama Gan tidak hadir ke mahkamah.

Sebagai pegawai polis Gan seharusnya tahu tanggung jawab. Yang lebih menghairankan ialah saksi inilah yang membuat laporan polis terhadap tulisan Raja Petra yang bertajuk : Let's send the Altantuya murderers to hell atau Mari Kita Hantarkan Pembunuh-Pembunuh Altantuya ke Neraka.Pelik lagi hairan Gan Tack Guan juga adalah ketua pegawai penyiasat utama dalam kesa pembunuhan Altantuya Shaariibu.


Najib... Najib... Macam-macam ko sanggup buat demi nak jadi PM ye? Tapi bagi aku PM tu kira Pegi Mampos! Mampos la ko Najib!! Kat dunia ni boleh la ko nak rancang macam-macam janji ko selamat!! Bila ko mampos nanti ko tahu la habuan ko!!

No comments: