Tuesday, December 23, 2008

Isu Hukum Hudud

Apa lagi yang boleh katakan kepada UMNO Jahanam dan kroni-kroni media massa mereka. Tak habis-habis menabur fitnah. Mamang dasar Yahudi betul!

Terbaru tentang Hukum Hudud. PAS sudah menyatakan yang Hukum Hudud hanya akan dilaksanakan sekiranya dipersetujui oleh parti-parti komponen dalam Pakatan Rakyat. Tetapi telah diputar belitkan oleh Utusan Melayu dan juga media massa UMNO jahanam yang lain. Kita sepatutnya tahu tujuan sebenar PAS perlu persetujuan dari pari komponen yang lain dalam Pakatan Rakyat kerana PAS sendiri tidak mahu mengamal dasar pemerintahan ala-ala Barisan Natang yang mana membuat keputusan memBABI buta. Kemudian hari, ada suara-suara sumbang berbunyi tidak berpuas hati. Itulah yang berlaku dalam KERAjaan UMNO jahanam sekarang!

Apa hal pulak dengan Khairy menantu Dolah bangang ni? Suka-suka Bapak Mertua dia je nak cakap Pakatan Rakyat retak menanti belah. Bapak Mertua ko tu yang retak menanti belah! Bila nak blah? Dasar mertua dengan menantu tak boleh pakai! Dua-dua macam setan! Bercakap macam bagus-bagus! Pegi JAHANAM la Dolah! UMNO Jahanam yang sebenarnya teramatlah retak teruk dan sudah pun terbelah!

Yang pasti Kuala Terangganu akan jatuh ke tangan Pakatan Rakyat. Rakyat Kuala Terangganu sudah sedar dari ditipu dan ditindas oleh UMNO Jahanam yang bernafsu untuk menguasai Negeri yang kaya dengan minyak itu. Satu persatu peristiwa tentang kejatuhan UMNO jahanam akan tertulis. Runtuhnya sebuah KERAjaan bodoh, penipu, penindas, pembunuh dan penghisap darah rakyat bernama UMNO JAHANAM!!!

No comments: