Wednesday, December 10, 2008

YB Azmin Ali Seorang Yang Beriman


Buletin Utama semalam menyiarkan rakaman YB Azmin Ali dimarahi oleh salah seorang penduduk bodoh yang suka tinggal di atas Bukit Antarabangsa. Motif rakaman tersebut sudah pun difahami oleh kebanyakan yang menonton TV3 suku pada malam tersebut. Tujuan utamanya ialah hendak memalukan YB Azmin Ali dan mahu rakyat lihat jika YB Azmin Ali melenting pada mangkuk hayun yang tengah marah tersebut.
Apa yang peliknya, kenapa perlu TV3 suku rakam adegan tersebut? Rakaman tu pulak bukannya sekejap tetapi kira lama jugak... Nampak sangat media kroni UMNO jahanam ni nak memalukan YB Azmin Ali. Tetapi... Alhamdulillah... YB Azmin Ali adalah seorang yang beriman dan profesional kerana dapat mengawal situasi dan menjawab soalan mangkuk yang tengah marah tu dengan tenang. Sial punya TV3 suku!!!

Apa yang berlaku sudah pun dirancang oleh pencacai-pencacai UMNO jahanam. Apa saja yang UMNO jahanam buat mesti nak rakyat nampak betapa tak eloknya Pakatan Rakyat. UMNO jahanam ingat rakyat bodoh? Rakyat sekarang yang dah nampak sangat UMNO jahanam tu bodoh!! Pemimpin-pemimpin UMNO jahanam semua bodoh!! Pandai berlakon dan memberi janji-janji manis sahaja!!

Apa cerita bila Zahid Hamidi pukul orang? Ada keluar surat khabar atau TV3 suku? Yang dok tayang hari-hari cerita Zahid Hamidi tu kat mekah. Tu semua nak tutup keburukan Zahid Hamidi... Tak habis-habis nak memperbodohkan orang... Sial punya TV3 suku!!!

No comments: