Friday, December 26, 2008

Hukum Hudud

Memang dasar UMNO Jahanam! Anak haram! Kesialan menyelubungi semua pencacai-pencacai UMNO! Adakah mereka ini tidak takut dengan kuasa Allah? Adakah mereka benar-benar penganut Agama Islam? Adakah mereka muslimin dan muslimat? Pertanyaan demi pertanyaan timbul dalam kepala otak rakyat yang sedar akan muslihat UMNO Jahanam! Adakah pemimpin-pemimpin UMNO Jahanam tidak pernah merasa bersalah setiap kali menipu rakyat dan melaga-lagakan kaum mengenai isu Agama dan Perkauman?

Dari pemerhatian saya, UMNO Jahanam tidak mempedulikan apa pun demi ingin memiliki kuasa dan harta. Mereka sudah buta! Adakah kita perlu berjihad secara terang-terangan untuk menafikan semua ini? Menjadi satu tanda tanya... Adakah pemimpin-pemimpin UMNO Jahanam ini takut pada kuasa Allah? Mereka sanggup menggunakan isu Agama iaitu isu sensitif untuk meraih simpati dan perhatian rakyat.

Bermain sumpah adalah perkara biasa bagi pemimpin-pemimpin UMNO Jahanam dan pencacai-pencacai UMNO! Memang pelik dan teramatlah pelik! Semoga Allah bersama insan-insan yang benar dan kita terselamat dari bala bencana yang dirancang oleh UMNO Jahanam!

Renung-renungkan...

1 comment:

Anonymous said...

Salam saudara,

Harapan dan doa saya semoga saudara dan keluarga sentiasa dalam peliharaan ALLAH swt.

Teruskan perjuangan menegakkan kesucian Agama ALLAH, Islam.

Salam takzim
Sofi. Kerajaan Rakyat